Hei! Velkommen til bloggen min! Dette er en skoleblogg, og det vil si at jeg her skal jeg skrive om skolerelaterte hendelser. Jeg går på barn- og ungdomsfag og skal blogge om praksisen min ute i arbeidslivet. Håper du kan finne bloggen min inspirerende :)

mandag 15. april 2013

IKT konferansen!

I tidligere innlegg snakket jeg litt om IKT konferansen vi skulle holde på sandvika. Nå er den gjennomført og det gikk kjempebra! Alle elever på BUA var aktive og deltok på hver sin måte. Som sagt skulle jeg, Thea og Ardita holde foredrag om bruk av iPad i arbeid med barn. Det var kjempe spennende og veldig gøy å få snakke forran så mange mennesker. Det var også mange andre foredragsholdere som holdt spennende og inspirerende foredrag! Mange gode eksempler, kunnskaper og ideer som ble delt og jeg håper og tror at mange ble inspirert til å ta dette med seg i arbeidet med barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar